Мои Уведомления
Привет, !
Мой Аккаунт Мои Финансы Мои Подписки Мои Настройки Выход
Руководство API скрипты

Описание

Закрывает все текущие загруженные сцены и загружает сцену.

Смотрите так же: SceneManager.LoadScene.

using UnityEngine; using UnityEngine.SceneManagement; public class Example : MonoBehaviour { void OnGUI() { //This displays a Button on the screen at position (20,30), width 150 and height 50. The button’s text reads the last parameter. Press this for the SceneManager to load the Scene. if (GUI.Button(new Rect(20, 30, 150, 30), "Other Scene Single")) { //The SceneManager loads your new Scene as a single Scene (not overlapping). This is Single mode. SceneManager.LoadScene("YourScene", LoadSceneMode.Single); } //Whereas pressing this Button loads the Additive Scene. if (GUI.Button(new Rect(20, 60, 150, 30), "Other Scene Additive")) { //SceneManager loads your new Scene as an extra Scene (overlapping the other). This is Additive mode. SceneManager.LoadScene("YourScene", LoadSceneMode.Additive); } } }
Вы можете отблагодарить автора, за перевод документации на русский язык. ₽ Спасибо
API скрипты 2021.3